ערד, תפרח וקרית גת: הצצה למעצמת מתפרות של נשים חרדיות

איתי גדסי No Comments on ערד, תפרח וקרית גת: הצצה למעצמת מתפרות של נשים חרדיות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השבוע נחנכה מתפרה חדשה בקריית גת המעסיקה נשים חרדיות. המתפרה בקרית גת הנה חלק מפרויקט "חי בסטייל" שהוקם במטרה לספק מקומות עבודה לנשים חרדיות.

המתפרות הראשונות שהוקמו במסגרת הפרויקט בערד ובמושב תפרח מעסיקות עשרות נשים חרדיות מאזור הדרום וזוכות לשיתופי פעולה מצד יצרנים וגופים שונים בתעשייה.

במתפרה החדשה בקריית גת ישנו ציוד חדש ומתקדם הכולל את כל סוגי מכונות התפירה שנתרמו בחלקם על ידי עמותת יד אליעזר ועמדות גיהוץ. המתפרה מעסיקה נכון לרגע זה עשר נשים חרדיות והתקציב להכשרתם המקצועית נתרם על ידי עמותת תמך.

בקריית גת ישנן כ- 2500 משפחות מהמגזר החרדי המהוות 20% מכלל האוכלוסייה בעיר. ולדברי היזמים, הציבור החרדי בעיר מביע נכונות גדולה להשתלב בשוק העבודה. העירייה לצד גופים שונים מנסים לספק את צרכי התעסוקה תוך שמירה והתאמה לציבור החרדי.

מאיר שימקו, מנהל מרחב דרום של התאחדות התעשיינים "אני מברך על היוזמה של טובה אברמוביץ' לתמוך ולייצר תעסוקה לנשים חרדיות בקהילה. למרות שתעשיית הטקסטיל בארץ הולכת ונעלמת אני מאמין כי פרויקטים מסוג זה יכולים לתרום רבות ולייצר משרות איכותיות לאוכלוסייה החרדית וכן לתמוך בתעשייה וביצרנים המקומיים ואולי אולי להחזיר עטרה ליושנה לתחום הטקסטיל בישראל".



0 תגובות